Dwa nowe tunele Nýggir Borðoyartunlarnir zastąpią do 2025 roku stare, wąskie, nieoświetlone przeprawy z lat 60-tych.

Nowa obwodnica Tórshavn (Innkomuvegurin) połączy Hvítanes i tunel na Eysturoy z zachodnią częścią stolicy. W planach przedłużenie do Hotelu Føroyar.

Za sprawą Sandoyartunnilin kolejna wyspa stanie się częścią farerskiego "mainlandu". Jedenastokilometrowy podwodny tunel połączy Sandoy ze Streymoy.

Zaś Dalstunnilin ominie wąską, wyciosaną w klifie drogę między Dalur a Húsavík.

Fámjinstunnilin zastąpi natomiast kręty i najbardziej na archipelagu wietrzny odcinek drogi między Øravík a Fámjin.

Dwa nowe tunele Nýggir Borðoyartunlarnir zastąpią do 2025 roku stare, wąskie, nieoświetlone przeprawy z lat 60-tych.

Nowa obwodnica Tórshavn (Innkomuvegurin) połączy Hvítanes i tunel na Eysturoy z zachodnią częścią stolicy. W planach przedłużenie do Hotelu Føroyar.

Za sprawą Sandoyartunnilin kolejna wyspa stanie się częścią farerskiego „mainlandu”. Jedenastokilometrowy podwodny tunel połączy Sandoy ze Streymoy.

Zaś Dalstunnilin ominie wąską, wyciosaną w klifie drogę między Dalur a Húsavík.

Fámjinstunnilin zastąpi natomiast kręty i najbardziej na archipelagu wietrzny odcinek drogi między Øravík a Fámjin.